Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Maria - 11 januari 2012 22:34

Sabina´s blogg! En tjej som är lika tårtgalen som jag! Det är faktiskt Sabinas blogg som inspererade mig att att skaffa en! Lite kul att få dela med sig av sina recept! :)


Sabina´s Blogg

Av Maria - 11 januari 2012 20:51

 


Min mamma fyllde år för ett tag sen och då fick hon denna tårtan!


En sockerkaks botten med hallonmoussé och vaniljkräm med grädde! Täckt med marsipan! Riktigt god blev den!

Av Maria - 11 januari 2012 16:30

Jag heter Maria, bor i Alingsås och älskar att baka! Så jag tänkte att jag skapar en blogg för att dela med mig av min bakning och massa goda recept! :) Jag är abslout ingen expert på bakning, har det mest som hobby för att tänka på annat än min värk! Jag har varit på en kurs på tårtdecor i spritsteknik i kristyr! Den kursen kan jag verkligen rekommendera! Funderar på att gå mer kurser i framtiden, men har ingen inplanerad just nu! Jag bakar allt från bröd, tårtor till kakor och cupcakes!


Hoppas ni kommer hitta nånting som ni tycker om!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Maria, bor i Alingsås och älskar att baka! Så jag tänkte att jag skapar en blogg för att dela med mig av min bakning och massa goda recept! :) Hoppas ni kommer hitta nånting som ni tycker om!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards